Logo zenderstreeknieuws.nl


Niels Cornelisse en zijn klanten zijn blij met TOON Wo-Men in de Utrechtsestraat. Foto: (Lysette Verwegen)
Niels Cornelisse en zijn klanten zijn blij met TOON Wo-Men in de Utrechtsestraat. Foto: (Lysette Verwegen) (Foto: Lysette Verwegen)

Nieuwe TOON Wo-Men een modebeleving

  Zakelijk

Na negen jaar in de Weidstraat is TOON Wo-Men inmiddels al aardig gesetteld in de Utrechtsestraat 62. Het bekende oude bankgebouw is omgetoverd tot een trendy modezaak met een ruime, lichte en industriële inrichting, waar de nieuwe en trouwe klanten zich direct thuis voelen.

IJSSELSTEIN - Het pand met de bijzondere uitstraling geeft Niels Cornelisse nog meer kans om zijn droom te verwezenlijken: "In de dames- en herenmode de grote stad naar de kleine stad halen" Behalve zijn modegevoel, dat tot uiting komt in de collecties die hij verkoopt, heeft hij ook gevoel voor inrichting. "Hier is geen binnenhuisarchitect aan te pas gekomen. We hebben de ombouw van bank naar modezaak helemaal naar eigen idee laten uitvoeren."

Ook het logo werd gerestyled: strak en duidelijk in zwart wit met een eigenwijze omgedraaide N. "Labels for you, TOON, women & men. Daar staan we voor." Dat betekent op de kledingrekken voor mannen merken als Genti, Good people, Bertoni en meer. Voor de dames onder meer: Moscow, Selected Femme, Another Label en Aaiko. "Casual, modisch en gekleed voor werk en leisure." Het modebeeld nu: "Printjes, uitgesproken kleuren, comfortabel en draagbaar."
Voor de klanten staat de koffie klaar aan de gezellige bar. "We waren aan de Weidstraat uit ons jasje gegroeid. Nu kunnen we stappen nemen die we anders niet konden maken."

Reageer als eerste
Meer berichten